Bouwjaar | 04-09-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.503 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 256 kW (349 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-09-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.503 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 256 kW (349 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | iAuto.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gelderlandhaven 2Y |
Postcode | 3433 PG |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 4288665 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.iauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2022 - 2024
Technische informatie
Vermogen: 257 kW (349 PK)
Vermogen brandstofmotor: 186 kW (253 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 471 x 190 x 166 cm
Wielbasis: 287 cm
Inhoud laadruimte: 468 l
Gewichten
Ledig gewicht: 2.063 kg
Max. trekgewicht: 2.250 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 745 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 04-09-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Wordt verwacht, bel voor meer informatie. In verschillende kleuren leverbaar, onder andere: Denim Blue, Onyx Black, Platinum Grey, Thunder Grey en Vapour Grey. Allen in de T6 AWD Plus Dark uitvoering met onder andere: elektrisch bedienbaar panoramadak, sportstoelen met elektrische stoelbediening beide voorstoelen met memory op de bestuurdersstoel, LED Plus verlichting met adaptieve lichtverdeling (Intelligent Light systeem), koplampsproeiers, ambienteverlichting, stoelverwarming voor en achter, standkachel, App-Conncect (Apple CarPlay/Android), parkeersensoren voor en achter met de originele achteruitrijcamera, binnen- en buitenspiegel automatisch dimmend, cruise control, lendesteun verstelling, verkeerstekenherkenning, Lane Assist, elektrische achterklep en stoelverwarming voor en achter. Deze Volvo wordt geleverd inclusief de originele fabrieksgarantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.