Bouwjaar | 18-09-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-XLT-08 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
€ 7.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-XLT-08 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MC Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwegracht 16-A |
Postcode | 3763 LB |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29448848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Vermogen: 158 kW (215 PK)
Vermogen elektromotor(en): 50 kW (68 PK)
Aantal cilinders: 5
Ledig gewicht: 1.849 kg
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 3 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,4 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 304 - € 319 per kwartaal
Te koop aangeboden een Volvo V60 2.4 D6 AWD uit 2013....
Deze Volvo V60 rijdt en schakelt super fijn en goed.
Motorisch technisch helemaal prima.
Auto ziet er goed uit.
Interieur is schoon en fris. (niet in gerookt)
Exterieur zit goed in de lak. (geen deuken)
2e eigenaar
2x sleutels aanwezig
Km-stand is origineel met NAP
Rondom met zeer goeden banden
Rondom met goede remblokken en schijven
Distributieriem + waterpomp zijn reeds vervangen bij 169.000 (Factuur aanwezig van €1500,-)
Dit betreft een Marge voertuig
Onderhoud is gedaan bij de Volvo Dealer Harrie Arendsen in Doetinchem, laatste beurt gehad bij 169.000km.
*AIRCO werkt niet, storing ''Airco service vereist'' zie laatste foto.*
Kortom:
Een zeer Luxe, Goede en Eerlijke Volvo V60.
Rijdt in alle opzichten fantastisch goed.
Gereed voor veel meer kilometers.
APK gekeurd tot 23 SEPTEMBER 2025
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.