Bouwjaar | 02-04-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.519 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JS-255-L Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.519 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JS-255-L Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bema Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amsterdamseweg 151 |
Postcode | 3812 RR |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53165574 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bemaautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2000 - 2004
Technische informatie
Koppel: 285 Nm
Aantal cilinders: 5
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Lengte: 458 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.497 kg
Laadvermogen: 533 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 239 g/km
Energielabel: E
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik in de stad: 14,4 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Henri en Herman Exclusive is met ingang van maart 2021 verder gegaan als Bema Automotive. Dat is een label dat is ontstaan in 1982 toen Willem de Vries de aandelen kocht van Piet Nefkens van Automobielbedrijf Henri Nefkens BV. De toenmalige BV van de Vries heette toen Bema en die naam hebben we weer ingevoerd als onze nieuwe handelsnaam . Sinds 2010 voeren we naast Opel tevens het importschap van Cadillac en Corvette in Nederland. De laatste 10 jaar mocht Henri en Herman Exclusive (voorheen Nefkens GM) namens GM de distributie verzorgen van deze echte Amerikaanse topproducten in Nederland. Helaas is er door de strengere milieueisen in Europa een versobering van het aanbod van modellen doorgevoerd. Op dit moment lijkt het erop dat we alleen de Cadillac XT4, de Cadillac Escalade en op kleine schaal de Corvette C8 zullen krijgen (2021). Daarom hebben we onze focus verlegt en naast deze nieuwe auto's een steeds wisselend aanbod van aparte, bij voorkeur Amerikaanse auto's. We zoeken continu naar alle soorten modellen en uitvoeringen en alle bouwjaren. Of het nou om een aparte oldtimer gaat of een model dat verder niet verkrijgbaar is in Europa, als het er niet is kunnen we het voor u regelen. Import, kenteken afhandeling, we nemen u alles voor u uit handen. Ook gaan we ons wat meer richten op de verkoop van Amerikaanse Pick Ups. Check daarom regelmatig onze website of ons Instagram account. Graag tot ziens bij Bema Automotive!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo S60 | Verantwoordelijkheid nemen
Sedans? Die zijn moeilijk te verkopen in West-Europa. Op één uitzondering na: als er een pretentieus logo op de neus staat, dan zijn ze juist heel geliefd. Volvo behoort niet tot de merken waarvan alles verkoopt, zolang het logo er maar op staat. Toch denkt Volvo een manier te hebben gevonden om de S60 tot een onderscheidende auto te maken.
Bij de Volvo S60 draait het niet om indruk maken op anderen, maar op zelf genieten. Daarom staan comfort en veiligheid centraal. De vormgeving is ingetogen Scandinavisch.
Plus
- beschaafde uitstraling
- veel aandacht voor (actieve) veiligheid
- prima rijeigenschappen
Min
- hoog verbruik T5-motor
- DAB+ tuner niet standaard
Conclusie
Imago is vaak een kwestie van cijfers, specificaties en "bling bling". Volvo heeft een nieuwe insteek gevonden: veiligheid en verantwoordelijkheid tot begeerlijke zaken maken. Dat doet het merk door zaken waar te maken die anderen vooralsnog alleen beloven. Zo levert Volvo de S60 niet meer met dieselmotoren, is de topsnelheid beperkt en wordt de auto geproduceerd waar de vraag het grootst. Het motorvermogen en de uitstekende wegligging worden ingezet om het comfort en de veiligheid te dienen, niet om uit te dagen tot sportief rijden. Niet alleen het topmodel, maar Iedere Volvo is voorzien van alle veiligheidsvoorzieningen die het merk in huis heeft.
Daarmee is de S60 een verstandige, maar nog steeds geen begeerlijke auto. Deze proefrit wijst anders uit: in de praktijk is de S60 een auto die keer op keer bewijst dat Volvo de juiste keuzes heeft gemaakt. De nadruk ligt op zaken die daadwerkelijk zinvol zijn, niet op zaken die indruk maken op anderen.