Bouwjaar | 08-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.357 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 32-NNB-9 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.357 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 32-NNB-9 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Fliert |
Contactpersoon | M. el Massoudi |
Adres | De Fliert 5A |
Postcode | 3791 PV |
Plaats | Achterveld |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 201815 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdefliert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4266 x 1797 x 1443 cm
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Nette Volvo C30 1.6 R-Edition uitvoering Met leder Bekleding
Auto rijdt en schakelt perfect
Onderhoud boekjes en Nap Rapport Aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Meer occasions bekijken?
Kijk op onze website www.autobedrijfdefliert.nl
Wij hanteren GEEN afleverkosten!
Garantie? Vraag naar de voorwaarden!
Voor meer informatie neem rechtstreeks contact op met één van onze verkopers:
Mobiele nr. : +31 6 24 47 20 41 / + 31 6 48 89 80 58.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 09:30 - 17:30.
Zaterdag zijn wij geopend van 10:00 - 16:00. Zondag op afspraak.
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst.
Wijzigingen en typefouten in de advertenties onder voorbehoud! Aan onze teksten kunnen geen rechten worden ontleed.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo C30 | Mooi zuinig
De Volvo C30 is een succes. Dit instapmodel van Volvo heeft een compleet nieuw publiek aan weten te trekken dat zich tot voor kort niet aangetrokken voelde tot het degelijke, "vierkante" imago van Volvo. Om nog beter te benadrukken dat de C30 meer is dan een hippe driedeurs versie van een bestaand model, is het uiterlijk aangepast. Bovendien is de extra zuinige "DRIVe"-versie nog efficiënter geworden. Tijd voor een hernieuwde kennismaking.
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Het aangepaste uiterlijk doet de auto goed. Dankzij DRIVe is de C30 extra zuinig en plezierig om te rijden.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer veilig
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- DRIVe-uitvoering mag geen aanhanger trekken
- lastige instap naar achterbank
- wel zuinig, maar niet zuinig genoeg voor belastingvrijstelling
Conclusie
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Dankzij een nieuw aangezicht onderscheidt de C30 zich nadrukkelijker van de brave S40 en V50, waar hij technisch gezien van is afgeleid. Het uitrustingsniveau is gelijk gebleven, waarbij veiligheid nog altijd voorop staat. Ondanks alle aanpassingen zijn de prijzen verlaagd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven en dat is terecht. Ook vier jaar na introductie kan de C30 zich probleemloos meten met de concurrentie. Alleen het extra zuinige DRIVe-model is dankzij diverse verfijningen nog zuiniger geworden, zonder daarbij in te leveren op de prestaties of het rijplezier. Kortom: mooi én zuinig.