Volkswagen Touran 1.4 TSI Comfortline
€ 5.500,-
Bouwjaar | 07-04-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.389 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 95-JBG-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.389 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 95-JBG-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Riveco Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Woestduinlaan 15a |
Postcode | 3941 XA |
Plaats | Doorn |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53170927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riveco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2006 - jul. 2010
Modelcode: 1T
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 179 x 169 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.453 kg
Laadvermogen: 697 kg
GVW: 2.150 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 176 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Zeer nette en goed onderhouden Touran. In Nederland nieuw geleverd.
= Bedrijfsinformatie =
Garantie in overleg.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Touran | Meer inhoud
Bij gezinsauto's draait het allemaal om de inhoud. De auto met de grootste inhoud is veelal de beste. Maar het is nog mooier als er ook nog inhoud aan het weggedrag wordt gegeven. Denk daarbij aan moderne techniek die het rijden comfortabeler en veiliger maakt. Om er achter te komen wat de geheel nieuwe Touran precies inhoudt, maakte Autozine een uitgebreide proefrit.
De nieuwe Volkswagen Touran is ruimer, praktischer en slimmer dan voorheen. Moderne techniek maakt het leven met de Touran makkelijker en veiliger. Niet leuk, wel heel verstandig.
Plus
- vlot en zuinig met 2.0 TDI / 1.4 TSI
- zeer ruim
- moderne, bruikbare techniek
Min
- dodehoek-assistent te scherp afgesteld
- matige prestaties 1.6 TDI
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Nadat Volkswagen de eerste generatie van de Touran meerdere keren ingrijpend heeft vernieuwd, is het nu -eindelijk- tijd voor een geheel nieuwe Touran. Een proefrit leert dat het concept achter de auto niet is veranderd. Dit blijft een ruime gezinsauto waarbij de praktische mogelijkheden voorop staan. Door het vertrouwde concept in te vullen met moderne techniek, is een veel betere auto ontstaan.
Dankzij de toegenomen lengte is de ruimte achterin uitstekend. Wanneer de Touran wordt voorzien van de optionele derde zitrij kunnen met enige wil zelfs zeven volwassenen worden vervoerd. Het enorme aantal bergruimten én de slimme techniek maken het dagelijks leven met de Touran veilig en aangenaam. Als trekauto is de Touran zelfs vooruitstrevend te noemen.
De Touran is voorzien van standaard motoren die ook in andere Volkswagens zijn te vinden. De 1.6 TDI scoort in de Touran een magere voldoende voor de prestaties. Alle andere motoren overtuigen juist met een prima verhouding tussen de geleverde prestaties en het verbruik. Het weggedrag is uitstekend.