Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Business Edition R / AUT / 4X4 / Pano / Navi / Cruise / Led / Camera
€ 20.399,-
Bouwjaar | 16-01-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.324 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NR-976-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Business Edition R / AUT / 4X4 / Pano / Navi / Cruise / Led / Camera
€ 20.399,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.324 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NR-976-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosgebruikt Mijdrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 15 |
Postcode | 1422 AH |
Plaats | Uithoorn |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41002238 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosgebruikt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.605 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
Een Volkswagen pik je er altijd uit, want je herkent hem aan zijn dynamische styling, aan zijn degelijke bouw en aan zijn sportieve lijnen. Dat geldt ook voor deze Passat Variant, die met zijn eigentijdse design helemaal past in het moderne straatbeeld. Deze Volkswagen Passat Variant is uitgevoerd met R-Line styling en oogt dus supersportief. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Passat Variant in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Met het lederen interieur ervaart u direct het gevoel van luxe en comfort. De verwarmbare voorstoelen zijn voorzien van een massagefunctie, een weldaad voor rug en schouders in elk seizoen. Een gezonde dosis zen-gevoel is bijgeleverd in de vorm van comfortstoelen. Zon en frisse lucht krijgen vrij spel dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, instelbare schokdempers, dakspoiler, aluminium dakrailing, geluidsisolerende ramen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
De high-end technologie van het high performance audiosysteem staat garant voor geluid van het hoogste niveau. Met dit systeem profiteert u onder andere ook van: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Het luxeniveau in deze Volkswagen is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. De regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. En dan zijn er ook nog parkeersensoren voor en achter die u helpen om veilig en schadevrij in te parkeren. De uitrusting van deze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.