Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI 120 PK DSG 7-ZITTER/TREKHAAK/NAVIGATIE
€ 8.940,-
Bouwjaar | 20-04-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.344 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GB-210-D Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.344 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GB-210-D Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kesteloo Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Autoweg 36 |
Postcode | 3911 TK |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)317 - 232000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83855558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kestelooautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Beschikbaar vanaf 1 Juli 2024, supernette VW Passat 1.6 TDI DSG met 120 pk in de kleur Black Oak Brown Metallic.
Dit is een 7-zits uitvoering door de geplaatste Uniklapbank in de achterbak! Zeer uniek.
Betreft een origineel Nederlands geleverde auto met Logische NAP.
Auto is 100% boekjes onderhouden, gehele historie inclusief 2 sleutels aanwezig.
Fabriekslijst opties:
37008 3-punts-veiligheidsgordel achter midden 3ZB
72504 Accu 68 Ah J2D
18819 Achterlichten LED, donkerrood 8SP
28919 Airconditioning Climatronic 3-zones KH7
24151 Audiosysteem Composition Media (Touchscreen, Radio/CD-speler, MP3, Bluetooth) ZCB
60806 Banden 215/60 R16 ..V H3Y
68802 Bandenreparatieset (Tire Mobility Set) 1G8
39020 Bekerhouder voor met Afdekking 4M6
37205 Beschermingssysteem voor inzittenden pro-actief 7W2
77418 Brandstoftank: 59 L 0M3
18913 Dagrijlicht LED 8K3
27832 Dakbekleding, wit (St. Tropez) 6NA
16207 Dakreling zilver 3S1
38004 Diefstalalarmsysteem met Interieurbewaking WD4
51299 Diefstalbeveiliging voor Wielen (Velgsloten) 1PE
77227 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6 7MM
34807 Hoofdsteunen achter (3-voudig) 3T2
78062 Klimaatzone: Geen hitteland 8Z5
18020 Koplamp LED
> 18913 - Dagrijlicht LED
18208 Koplamphoogteregeling automatisch 8Q3
29101 Koudemiddel R 134 A KK1
47318 Lichtmetalen velgen 6,5x16 (Aragon) PJ1
29404 Luchtverwarmingsapparaat elektrisch 7E6
11000 Metallic-lak P0P0
25056 Mobiele online diensten Car-Net YOU
24785 Mobiele telefoon Interface Comfort (incl. Bluetooth-Audio-interface) PTD
84002 Motor 1,6 L - 88 kW TDI DPF Katalysator (DCXA)
> 77602 - Roetdeeltjesfilter
25817 Navigatiemodule Discover Media (voor Audiosysteem) PNC
20095 Portierbeschermlijsten onder in voertuigkleur 4B3
77602 Roetdeeltjesfilter
4408 Rokerpakket 9JC
24709 Spraakbesturingssysteem QH1
32806 Stoelleuning voor links electr. verstelbaar 3PW
74904 Transmissie 7 versnellingen - Dubbelkoppeltransmissie DSG G1C
39531 Verbandtrommel en Gevarendriehoek 1T3
27408 Zonnescherm aan Portierruiten achter 3Y4
70600 Aandrijvingstype: Frontaandrijving 1X0
39007 Aansluiting 12V in Bagage-/laadruimte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.