Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline BlueMotion
€ 5.475,-
Bouwjaar | 04-11-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.223 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-SPJ-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-11-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.223 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-SPJ-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wallenburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boomgaardweg 59 |
Postcode | 3984 KH |
Plaats | Odijk |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53218434 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autowal.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
VASTE HANDELS PRIJS 5475euro. Goed rijdende auto met koude airco op basis zo meenemen
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline BlueMotion
- Kenteken: 40-SPJ-8
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat Variant
- APK tot: 04-11-2024
- Tellerstand: 217223 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAX
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1407 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor adaptief
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning
Al decennia staan Duitse merken bekend om hun ongeėvenaarde kwaliteit en prestaties. En dat geldt zeker ook voor deze Volkswagen Passat Variant. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Brug open? Spoorbomen dicht? Het start-stopsysteem schakelt de motor automatisch uit, en weer aan als u verder gaat. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het audiosysteem is te bedienen vanaf het stuurwiel, zodat u uw ogen altijd op de weg gericht kunt houden. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. De regensensor is slim en alert, van de eer
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.