Volkswagen Passat B3 1.8 Arriva, geen APK, project
€ 1.299,-
Bouwjaar | 09-11-1993 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.820 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | HD-XV-10 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-11-1993 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.820 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | HD-XV-10 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DubWorks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kazemat 13 |
Postcode | 3905 NR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Website | www.dubworks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Passat B3 1.8 Arriva, geen APK, project
Leuke origineel Nederlandse Volkswagen Passat 1.8 B3 sedan, in een prachtige donkerblauwe kleur.
Eerste eigenaar, alle sleutels en ingevulde boekjes er bij.
De motor loopt, wagen rijdt remt, schakelt en stuurt.
De Passat heeft centrale deurvergrendeling, elektrische ramen en een open dakje.
Hij heeft een aantal jaar stilgestaan en heeft daarom zn aandacht nodig. Zoals het elektrische raammechanisme linksachter en het dakraam rubber dient mogelijk vervangen te worden (is nog wel waterdicht). Ook heeft de wagen momenteel een paar lekke banden en dus nog geen APK. Kan eventueel tegen meerprijs op een set verbreed staal met goede banden komen, en/of verder afgemaakt worden en APK krijgen.
Een klein roestplekjes bij een raam rubber, verder erg strak en hard.
Kortom een erg leuke, haalbare opknapper.
Hoeft niet weg, anders knappen we hem zelf weer helemaal op.
Meer fotos volgen.
- Kenteken: HD-XV-10
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat
- Tellerstand: 271820 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1993
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1781 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1148 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 1
Exterieur
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
DubWorks
Kazemat 13
3905 NR Veenendaal
info@dubworks.nl
www.dubworks.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.