Volkswagen Passat B1 1.6 LS project
€ 1.799,-
Bouwjaar | 03-01-1980 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.391 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | FN-37-VV Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.588 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-1980 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.391 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | FN-37-VV Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.588 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DubWorks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kazemat 13 |
Postcode | 3905 NR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Website | www.dubworks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Passat B1 1.6 LS project
Origineel Nederlandse Volkswagen Passat 1.6 LS B1 uit januari 1980. Dus zou ook wegenbelasting vrij zijn
Wagen heeft 25 jaar stil gestaan. En mag daardoor z'n aandacht krijgen. Diverse zaken zijn reeds aangepakt, zoals de distributie en delen van de ontsteking.
Motor loopt, wagen schakeld en remt. Rook nog wat, mogelijk moeten de ringen na 24 jaar weer wat los komen.
Wagen mag weg naar een volgende liefhebber.
Qua uiterlijk een leuke patina, en voor zijn leeftijd nog erg hard.
Ook originele ingevulde boekjes zitten er bij, wat een mooi verhaal verteld over de auto.
Is helemaal compleet, op een voorstoel na.
Voor verdere vragen, stuur gerust een bericht.
Op vragen naar de laagste prijs wordt niet gereageerd, doe een net bod.
- Kenteken: FN-37-VV
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat
- Tellerstand: 244391 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1980
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: oranje
- Motorinhoud: 1588 cc
- Aantal cilinders: 4
- Ledig gewicht: 862 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 3
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: Vrijgesteld
- Emissieklasse: Euro Euro 0
DubWorks
Kazemat 13
3905 NR Veenendaal
info@dubworks.nl
www.dubworks.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.