Volkswagen Passat 2.0 FSI RIJDT SUPER/AIRCO IJSKOUD/PDC/APK
€ 4.500,-
Bouwjaar | 02-10-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 37-XT-NR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 02-10-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 37-XT-NR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MA&CA Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwegracht 16-A |
Postcode | 3763 LB |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29448848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Te koop aangeboden een Volkswagen Passat 2.0 FSI benzine uit 2007....
Deze Volkswagen Passat rijdt en schakelt zeer fijn en goed.
Motorisch technisch helemaal prima.
Interieur is schoon en fris.
Exterieur zit goed in de lak.
1e eigenaar
2x sleutels aanwezig
Km-stand is laag en origineel met NAP
Rondom met goede remblokken en schijven
Onderhoudsboekjes aanwezig (dealer onderhouden)
Distributieriem is reeds vervangen bij 177.000km
AIRCO is werkend en IJSKOUD
Youngtimer
ISOFIX
Let op: nieuwe hemelbekleding twv €1000,-
Laatste olie service is uitgevoerd bij 177.000km, volgende beurt pas over 15.000km.
Kortom:
Rijdt in alle opzichten fantastisch goed.
Gereed voor veel meer kilometers.
APK gekeurd tot 16 OKTOBER 2025
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.