Volkswagen Passat 2.0 FSI RIJDT SUPER/AIRCO IJSKOUD/PDC/APK

€ 4.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-10-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.000 km
Deuren 5
Kenteken 37-XT-NR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen -

Volkswagen Passat 2.0 FSI RIJDT SUPER/AIRCO IJSKOUD/PDC/APK


€ 4.500,-

Algemeen

Bouwjaar 02-10-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.000 km
Deuren 5
Kenteken 37-XT-NR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam MA&CA Autoservice
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwegracht 16-A
Postcode 3763 LB
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29448848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Te koop aangeboden een Volkswagen Passat 2.0 FSI benzine uit 2007....

Deze Volkswagen Passat rijdt en schakelt zeer fijn en goed.
Motorisch technisch helemaal prima.
Interieur is schoon en fris.
Exterieur zit goed in de lak.

1e eigenaar
2x sleutels aanwezig
Km-stand is laag en origineel met NAP
Rondom met goede remblokken en schijven
Onderhoudsboekjes aanwezig (dealer onderhouden)
Distributieriem is reeds vervangen bij 177.000km
AIRCO is werkend en IJSKOUD
Youngtimer
ISOFIX

Let op: nieuwe hemelbekleding twv €1000,-

Laatste olie service is uitgevoerd bij 177.000km, volgende beurt pas over 15.000km.

Kortom:
Rijdt in alle opzichten fantastisch goed.
Gereed voor veel meer kilometers.

APK gekeurd tot 16 OKTOBER 2025

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie