Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Highline / AUT/ Navi / Trekhaak / Pano / Led / Cruise
€ 10.900,-
Bouwjaar | 03-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.234 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-TKN-22 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.234 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-TKN-22 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosgebruikt Mijdrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 46 |
Postcode | 3641 RR |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41002238 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosgebruikt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.312 kg
Laadvermogen: 628 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf Variant duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Noodzaak is het misschien niet, maar wát een luxegevoel, dat elektrisch bediende glazen panorama dak en dat lederen interieur. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Volkswagen Golf Variant is voorzien van verwarmbare voorstoelen. Uitstekende zitsteun en een strakke look? Daar zorgen de sportstoelen voor! Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. U bedient het navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Volkswagen heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! De Volkswagen is standaard voorzien van: parkeerassistent, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rustpauze toe bent. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.