Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI DSG 3X R-LINE TREKHAAK/VIRTUAL/STOELVERWARMING

€ 18.950,- incl. BTW

Bouwjaar 17-01-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 187.044 km
Deuren 5
Kenteken G-110-ZH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI DSG 3X R-LINE TREKHAAK/VIRTUAL/STOELVERWARMING


€ 18.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-01-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 187.044 km
Deuren 5
Kenteken G-110-ZH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kesteloo Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Autoweg 36
Postcode 3911 TK
Plaats Rhenen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)317 - 232000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 83855558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kestelooautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden

Nieuw in onze voorraad, zeer frisse VW Golf Variant 1.5 TSI DSG R-line Highline in de kleur Pure White met half alcantara R-line interieur.

Deze auto is voorzien van een afneembare trekhaak!

Betreft een origineel Nederlands geleverde auto met Logische NAP, afkomstig van de eerste eigenaar.
Tevens 100% dealer onderhouden. Boekjes en 2 sleutels zijn aanwezig!

De geadverteerde prijs is inclusief €2962.39 BTW en BPM.

Fabriekslijst opties:

70408 Achteras: Multistuurassen 0N4
25516 Active Infodisplay (Instrumentendisplay digitaal) 9S8
14805 Antenne-diversiteit 8ZQ
24151 Audiosysteem Composition Media (Touchscreen, Radio/CD-speler, MP3, Bluetooth)
> 24209 - Audiosysteem: CD-speler
> 24613 - Luidspreker (8)
> 25025 - Multimedia-interface USB (iPhone / iPod) met AUX-IN
> 25039 - Bluetooth-interface voor Mobiele telefoon
24209 Audiosysteem: CD-speler
18594 Automatische koplampactivering (ALS) met Leaving Home / Guide-me-home verlichting 8K3
61906 Banden 225/45 R17 ..W H6L
22202 Beglazing achter verduisterd (65 %) 4KF
37205 Beschermingssysteem voor inzittenden pro-actief 7W2
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat 4L6
25039 Bluetooth-interface voor Mobiele telefoon 9ZX
39533 Boorduitrusting en Krik 1S1
15002 Buitenspiegel electr. inklapbaar 6XQ
15309 Buitenspiegel electr. verstelbaar, met Memory 6XQ
21411 Bumper R-Line 2JX
27805 Dakbekleding Stof, zwart 6NW
38004 Diefstalalarmsysteem met Interieurbewaking
> 38203 - Safebeveiliging
20215 Drempelverbreding R-Line
74300 Dynamo 140 A 8GU
77273 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6d-TEMP 4BF
13106 Instaplijsten (Roestvrij staal)
26269 Interieurinrichting: Decordelen Dark Diamond Flag 5TE
78062 Klimaatzone: Geen hitteland 8Z5
18583 Koplamp LED met dynamisch bochtlicht
> 18208 - Koplamphoogteregeling automatisch
29099 Koudemiddel R 1234 YF KK3
2403 Licht- en zicht-pakket 1
> 18594 - Automatische koplampactivering (ALS) met Leaving Home / Guide-me-home verlichting
> 18648 - Rijassistent-systeem Grootlichtregeling (Light Assist)
> 19101 - Ruitenwisser met

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie