Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline BlueMotion Trekhaak / Cruise control / LM Velgen / NL Auto

€ 6.450,-

Bouwjaar 12-01-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.579 km
Deuren 5
Kenteken 98-TDP-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline BlueMotion Trekhaak / Cruise control / LM Velgen / NL Auto


€ 6.450,-

Algemeen

Bouwjaar 12-01-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.579 km
Deuren 5
Kenteken 98-TDP-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gebrs. Kooij
Contactpersoon Marco Kooy
Adres Rijksstraatweg 32F
Postcode 3545 NA
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6621231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokooy.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

In nette staat verkerende Volkswagen Golf Variant welke van de 2e eigenaar afkomstig is. Motorisch is de beschikking over een sterke 1.2 TSI benzinemotor en levert een vermogen van 105 PK. De vorige eigenaar heeft deze auto altijd keurig onder- en bijgehouden, waarbij zowel het interieur en exterieur er verzorgd uitzien. Daarbij is het onderhoud de laatste 5 jaar in onze eigen werkplaats uitgevoerd. Het serviceboekje is jaarlijks afgestempeld, waarbij het laatste onderhoud dateert van december 2023 bij 182.780 km. Geleverd in de Highline BlueMotion uitvoering is deze Golf Variant voorzien van de juiste opties, welke in en rond de auto aanwezig zijn. Tevens betreft dit een origineel Nederlands geleverde auto, welke niet van import afkomstig is en voorzien is van een correcte Nationale AutoPas (kilometerteller certificaat).


Bij Autobedrijf Kooy kunt u een keuze maken uit onderstaande opleverpakketten. Op die manier bepaalt u zelf alle aanvullende garanties, diensten en zekerheden. Bij beide opleverpakketten is het mogelijk om uw huidige auto in te ruilen.

Opleverpakket 1. € 0,-
- APK (minimaal 6 maanden)
- Technische controlebeurt
- Reinigen interieur & exterieur
- Tenaamstellen nieuwe auto
- Vrijwaren inruilauto

Opleverpakket 2. €795,-
- APK (minimaal 6 maanden)
- Onderhoudsbeurt conform fabrieksopgave
- 12 Maanden BOVAG garantie
- Reinigen interieur & exterieur
- Tenaamstellen nieuwe auto
- Vrijwaren inruilauto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie