Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI COMFORTLINE | CARPLAY | CRUISE | TREKHAAK | NL-AUTO | APK 07-2025

€ 12.990,-

Bouwjaar 28-06-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 117.606 km
Deuren 5
Kenteken PD-953-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI COMFORTLINE | CARPLAY | CRUISE | TREKHAAK | NL-AUTO | APK 07-2025


€ 12.990,-

Algemeen

Bouwjaar 28-06-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 117.606 km
Deuren 5
Kenteken PD-953-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Wil van der Tol
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 3
Postcode 3471 GZ
Plaats Kamerik
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 401272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfwilvandertol.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2015 - mrt. 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Keurig nette en origineel Nederlandse Volkswagen Golf Variant in luxe Comfortline Business uitvoering met oa: Climate Control / Cruise Control / Full-Map Navigatie / Apple Carplay en Android Auto / Parkeersensoren Voor en Achter / Lichtmetalen Velgen / Bluetooth Carkit en Audio / Lederen Multifunctioneel Stuurwiel / Dagrijverlichting / Armsteun & Trekhaak. Tegen geringe meerprijs hebben wij ook een complete set winterbanden beschikbaar bij de auto.

= Bedrijfsinformatie =

**LET OP: Onze prijzen zijn ALL-IN (Rijklaar zonder extra afleverkosten)**. Deze auto wordt geleverd met een nieuwe APK, afleveringsbeurt en wordt in zijn geheel schoongemaakt. Uiteraard is ook de kilometerstand in de Nationale Auto Pas gecontroleerd. Wij zijn gevestigd in Midden-Nederland, nabij Utrecht, ter hoogte van Woerden. Voor een impressie van ons autobedrijf of route informatie kijk op www.autobedrijfwilvandertol.nl Graag tot ziens bij Autobedrijf Wil van der Tol, ruim 50 jaar een begrip in auto's!!

Hoewel onze advertenties met alle zorgvuldigheid worden samengesteld, kan het natuurlijk altijd zijn dat er iets mist of verkeerd is ingevuld. Hier kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie