Volkswagen Golf Variant 1.0 eTSI Life Business AUT/TREKHAAK/NAP LOGISCH
€ 22.996,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-12-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.226 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-082-RV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-12-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.226 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-082-RV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kesteloo Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Autoweg 36 |
Postcode | 3911 TK |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)317 - 232000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83855558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kestelooautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
VERKOCHT In nieuwstaat verkerende VW Golf Variant 1.0 eTSI DSG Life Business uitvoering met slechts 59 dkm op de teller!
Betreft een origineel Nederlandse auto, 100% VW-dealer onderhouden. 2 sleutels en de gehele onderhoudshistorie zijn aanwezig.
FABRIEKSGARANTIE T/M 10-12-2025
Tevens rijk uitgerust, hieronder vind u de gehele fabriekslijst aan opties:
33513 Achterbankleuningen met Afstandsontgrendeling omklapbaar UK3
18818 Achterlichten LED, Knipperlichten dynamisch 8VM
39804 Achteruitrijcamera (Rear View) KA2
25824 Audio-navigatiesysteem Discover Pro Streaming & Internet (Touchscreen, Bluetooth, USB)
> 18680 - Rijassistent-systeem Verkeerstekenherkenning
> 24709 - Spraakbesturingssysteem
> 25074 - Mobiele online diensten App-Connect incl. App-Connect Wireless (Apple CarPlay, Android Auto)
37205 Beschermingssysteem voor inzittenden pro-actief 7W4
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat 4L6
18657 Bocht- en all weatherverlichting / Slecht-weer-verlichting 8WP
18905 Bochtlicht
15804 Buitenspiegel asferisch, links 5JA
15702 Buitenspiegel convex, rechts 5JA
15306 Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar, met Memory 6XQ
25260 Chrome inleg Lichtschakelaar
1100 Chrome-pakket (1)
> 25260 - Chrome inleg Lichtschakelaar
16205 Dakreling zilver geanodiseerd 3S1
38004 Diefstalalarmsysteem met Interieurbewaking
> 35514 - Keyless-Start met Safebeveiliging
74265 Dynamo 48V 110-250 A (Riemstarter-Generator) 9G8
77274 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6d 4BI
39806 Frontcamera (Multifunctie-camera Voorruit) QK1
1294 IQ.DRIVE-pakket incl. Emergency Assist
> 4286 - Rijassistent-pakket: Travel Assist en Emergency Assist
> 40977 - Rijassistent-systeem Emergency Assist
> 42907 - Rijassistent-systeem Rijbaanassistentie (Lane Assist)
> 15306 - Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar, met Memory
> 25792 - Rijassistent-systeem Parkeerstuurassistent (Park Assist)
35514 Keyless-Start met Safebeveiliging
78062 Klimaatzone: Geen hitteland 8Z5
29099 Koudemiddel R 1234 YF KK3
33315 Lendensteun voor, links electr. verstelbaar en Massagefunctie 8I2
24609 Luids
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.