Volkswagen Golf TSI Highline
€ 12.995,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.303 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KPT-71 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.303 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KPT-71 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Serva B.V. Amersfoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg-Noord 24 |
Postcode | 3812 PM |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4603000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.servamobility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2012 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.151 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): 12 maanden BOVAG Garantie: Deze auto wordt geleverd met 12 maanden garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, nieuwe APK, poetsbehandeling, interieurreiniging en een volle tank / accu.
Deze auto wordt geleverd met 12 maanden garantie, een onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK.
Bij onze oosterburen blijven ze topmerken bouwen. Met één overeenkomst: Duitse kwaliteit en betrouwbaarheid. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging horen tot de voorzieningen op deze auto.
Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Climatronic airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Ook lekker handig is de audiobediening op het stuur. Parkeerplekken worden er niet ruimer op. Maar met de aanwezige parkeersensoren krijgt u deze Volkswagen Golf zonder problemen op z'n plaats. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Ook is de Volkswagen uitgerust met: cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Vermoeidsheidsherkenning neemt tekenen van ve
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.