vorige 311 van 2.603 volgende

Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion CARPLAY 4 SEIZOENSBANDEN TREKHAAK

€ 8.500,-

Bouwjaar 19-03-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 175.432 km
Deuren 2
Kenteken K-022-ZS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion CARPLAY 4 SEIZOENSBANDEN TREKHAAK


€ 8.500,-

Algemeen

Bouwjaar 19-03-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 175.432 km
Deuren 2
Kenteken K-022-ZS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Jos Priem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uitweg 15a
Postcode 3645 TA
Plaats Vinkeveen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 778494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jospriem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2011 - jan. 2015
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.321 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Fabelhaft. Gründlich. Spitzenklasse. Oftewel: hier hebben we te maken met een typisch Duitse Wagen. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze dealeronderhouden Golf Cabriolet duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een 105 PK viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zes versnellingsbak. Kijk, en die stoelverwarming, dat is nou echt comfort. Helemaal als het buiten winters aanvoelt. Als u eenmaal kennis hebt gemaakt met het elektrische cabriodak dan weet u het zeker: bij deze auto is over elk detail nagedacht. Alsof het aan de pomp al niet duur genoeg is! Daarom schakelt het start-stopsysteem de motor uit als u stilstaat. Doorrijden? Dan start de motor in een flits. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen met 4 seizoensbanden, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en windscherm.

Boem is ho? Dat is verleden tijd. De achteruitrijcamera laat precies zien hoeveel ruimte u achter nog heeft! Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Een stabiele en comfortabele snelheid houdt u feilloos aan met de cruise control. En deze auto heeft ook lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.

In de Volkswagen Golf Cabriolet heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De hill hold control schakelt zichzelf automatisch in en uit op een helling. Zo rijdt u zelfs op de steilste wegen soepel weg.

Neem contact op en ervaar het cabrio gevoel zelf!
Boekjes e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie