Volkswagen Golf 1.0 TSI DSG Comfortline Climate, ACC, Navigatie, Apple CarPlay, Camera, PDC, Front Assist

€ 16.950,- incl. BTW

Bouwjaar 24-05-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 126.093 km
Deuren 5
Kenteken ZG-837-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI DSG Comfortline Climate, ACC, Navigatie, Apple CarPlay, Camera, PDC, Front Assist


€ 16.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-05-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 126.093 km
Deuren 5
Kenteken ZG-837-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf De Groot Veenendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Galileistraat 46
Postcode 3902 HR
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 529652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodegroot.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2018 - jul. 2019
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Auto's maken kunnen ze, die Duitsers. Al jaren. En dat merk je. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een benzinemotor en een automatische transmissie. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare voorstoelen, getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Audiovolume aanpassen of wisselen van radiozender: dat gaat makkelijk en veilig met de audiobediening op het stuur. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van DAB ontvangst, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. De veiligheidssystemen in deze auto nemen het zelfs waar als de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont, en waarschuwen dan met een duidelijk signaal. U bent mede dankzij hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. We kunnen ons voorstellen dat u een proefrit wilt maken met deze Volkswagen. Belt u ons snel?

= Bedrijfsinformatie =

De prijs van deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre ins

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie