Toyota RAV4 Hybrid AWD ADVENTURE/ LEER/ AFN. TREKHAAK

€ 39.950,- incl. BTW

Bouwjaar 24-02-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 126.018 km
Deuren 5
Kenteken P-063-FR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 163 kW (222 pk)

Toyota RAV4 Hybrid AWD ADVENTURE/ LEER/ AFN. TREKHAAK


€ 39.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 126.018 km
Deuren 5
Kenteken P-063-FR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 163 kW (222 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kwinkelenberg Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sterrebaan 3
Postcode 3542 DJ
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6382224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website KwinkelenbergAutomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 462 x 187 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 2.225 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Onderhoudshistorie:

- 07-02-2024 (92.808 km): Onderhoudsbeurt (Toyota-Dealer)
- 27-09-2023 (74.517 km): Onderhoudsbeurt (Toyota-Dealer)
- 15-05-2023 (55.060 km): Onderhoudsbeurt (Toyota-Dealer)
- 23-03-2023 (37.937 km): Onderhoudsbeurt (Toyota-Dealer)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Optioneel afleverpakket (€ 595 meerprijs):
Met dit afleverpakket wordt de auto geleverd met een afleverbeurt en aanvullende garantie. 
Garantie (3 maanden garantie) 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- 12 maanden Bovag garantie (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Inruil van elk merk is mogelijk. De wat ruigere versie van de RAV4 is deze 'Adventure' uitvoering. Het is een indrukwekkende verschijning. Het front heeft een extra stoer design met een geheel andere grille. Opvallend hoekige bumpers, andere LED koplampen, zwarte behuizing voor de mistlampen, bredere wielkasten en maar liefst 19inch grote lichtmetalen velgen in matgrijs geven deze 'Adventure' een ruigere look. De aangepaste styling van deze 'Adventure' wordt doorgevoerd in het interieur. Het interieur is volledig in zwart leder gestoken met oranje accenten. Deze accenten komen ook terug op het dashboard en de deurpanelen.
Een SUV kan eigenlijk niet zonder 4 wielaandrijving en dus heeft deze 'Adventure' AWD aandrijving en bedraagt het trekgewicht maar liefst 1.650KG.

Via het centraal geplaatste multimedia scherm kunt u uw smartphone koppelen om gebruik te maken van Apple CarPlay/ Android Auto, handsfree te bellen of muziek te streamen. Ook de achteruitrijcamera wordt op dit scherm getoond. 
Verder kunt u rekenen op een elektrisch bedienbare bestuurdersstoel, stoel en stuurwielverwarming, keyless entry, een elektrisch bedienbare achterklep en LED-verlichting.

Bent u op zoek naar een luxe afgewerkte SUV met net een wat stoerdere uitstraling dan hebben wij een prima kandidaat voor u staan.

Deze auto is te koop voor de advertentieprijs, bij deze prijs berekene

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie