Bouwjaar | 11-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 13.429 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-486-NP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 13.429 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-486-NP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van Ekris Woerden B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Straat van Gibraltar 7 |
Postcode | 3446 CM |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 436060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 227 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu laden: 3.7 kW
Maten
Afmetingen (LxB): 460 x 186 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.905 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.510 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart halfleder
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 22 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 172 - € 188 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 599): Toyota Approved Occasion:
o Tot 10 jaar garantie*
o Volledige onderhoudsbeurt
o Hybride Zekerheidscontrole (bij Hybrid van 5 tot 10 jaar)
o Volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur
o Halve tank brandstof
o Pechhulp Pas 24/7 Europa
o Van Ekris voordeel pas
*Vraag naar de garantievoorwaarden
Overige informatie
Minimale laadtijd AC van % tot %: 40 min
..RAV4 Plug-in Hybrid in de kleur Ash Grey metallic. Deze RAV4 is voorzien van parkeersensoren voor en achter, stoelverwarming voor en achter, apple carplay, android auto, 19 inch lichtmetalen velgen, Elektrische achterklep, half lederen bekleding en meer! Deze RAV4 mag 1.500 KG trekken en wij leveren diverse trekhaken voor deze auto.
Interesse? Neem dan contact met ons op voor het maken van een afspraak. De getoonde prijs is incl. garantie en onderhoud t.w.v. € 599,-, hiervoor ontvang u het volgende: Toyota garantie tot 10 jaar*, Volledige onderhoudsbeurt, geldige APK, registratie, volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur, halve tank brandstof, pechhulp pas 24/7 Europa en de Van Ekris voordeel pas.
*Vraag naar de garantievoorwaarden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.