Toyota RAV4 2.5 Hybrid Dynamic,navi,leer,camera,origineel nerderlands ,boeken

€ 27.950,- incl. BTW

Bouwjaar 06-09-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 102.606 km
Deuren 5
Kenteken ZT-803-K Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Dynamic,navi,leer,camera,origineel nerderlands ,boeken


€ 27.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-09-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 102.606 km
Deuren 5
Kenteken ZT-803-K Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Liesbosch Verkoop B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 9J
Postcode 3433 NP
Plaats Nieuwegein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2817961 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragedeliesbosch.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/60 R18
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 186 x 169 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.135 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

De Toyota RAV4 is een goed voorbeeld van Japanse bouwkwaliteit. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas zijn aan boord.

De 360 graden camera op deze auto is een innovatieve functie die de obstakels rondom de auto in beeld brengt voor een optimaal zicht. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. Met uw smartphone maakt u overal contact met de auto. Remote services geven direct inzicht in uiteenlopende functies en zijn op afstand te activeren. Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Natuurlijk behoren achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry ook tot de uitrusting van deze complete auto.

In de Toyota RAV4 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. Ook helpen het dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.Deze Toyota RAV4 komt uit 2019 en kostte toen € 45.465,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 131 kW (178 PK) en een cilinderinhoud van 2487 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit sti

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie