Bouwjaar | 14-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-651-GP Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 163 kW (222 pk) |
€ 41.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-651-GP Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 163 kW (222 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van Ekris Mijdrecht B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Industrieweg 48 |
Postcode | 3641 RM |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 230350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 460 x 186 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.630 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.225 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (ā € 599): Toyota Approved Occasion
..Bijzonder mooie uitvoering van de RAV4 2.5 AWD Hybrid Executive met alle fabrieksopties en Handbediening(handgas/rem)! Deze RAV4 in de kleur Lava Red metallic is afkomstig van de 1ste eigenaar en voorzien van schuif/kanteldak en het premiumpakket bestaande uit: koplampreiniging, verwarmde voorruit, achterbank verwarmd, ruitensproeiers verwarmbaar, stuurwiel verwarmd en stoel ventilatie voor.
Tevens voorzien van zwart lederen bekleding, 360 graden camera, parkeersensoren voor en achter, Blind spot monitor, camera in binnenspiegel, navigatie, carplay, android auto, adaptieve cruise control en meer! Een prachtige combinatie!
Interesse? Neem dan contact met ons op voor het maken van een afspraak. De getoonde prijs is incl. garantie en onderhoud t.w.v. € 599,-, hiervoor ontvang u het volgende: Toyota garantie tot 10 jaar*, Volledige onderhoudsbeurt, Hybride Zekerheidscontrole, geldige APK, registratie, volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur, halve tank brandstof, pechhulp pas 24/7 Europa en de Van Ekris voordeel pas.
*Vraag naar de garantievoorwaarden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.