![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 24-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.218 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 00-PHF-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 11.880,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.218 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 00-PHF-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hardy Automotive |
Contactpersoon | M. Hardy |
Adres | Industrieweg 3 |
Postcode | 3481 MD |
Plaats | Harmelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 448494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hardyautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 151 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze origineel Nederlandse Toyota Prius is geheel Toyota Dealer onderhouden en voorzien van vele optie's oa:
- ECC ( vol automatische Airco )
- Cruise Controle
- HUD ( head up Display )
- Keyless start en entry
- 15" Vredestein Quatrac All Season banden
- Metallic Lak Ultra Zilver
- Isofix kinderstoel bevestiging
Toyota Dealer Onderhoudshistorie:
9.014 km 23-01-2012 Toyota Dealer Becker Hengelo
18.675 km 24-01-2013 Toyota Dealer Becker Hengelo
29.794 km 30-06-2014 Toyota Dealer Becker Hengelo
36.276 km 26-06-2015 Toyota Dealer Becker Hengelo
46.565 km 25-07-2016 Toyota Dealer Becker Hengelo
55.597 km 21-06-2017 Toyota Dealer Becker Hengelo
61.443 km 20-03-2018 Toyota Dealer Becker Hengelo
73.090 km 11-03-2019 Toyota Dealer Becker Hengelo
84.731 km 21-02-2020 Toyota Dealer Becker Hengelo
91.077 km 17-02-2021 Toyota Dealer Becker Hengelo
98.469 km 14-03-2022 Toyota Dealer Becker Hengelo
107.514 km 13-02-2023 Toyota Dealer Becker Hengelo
115.363 km 01-02-2024 Toyota Dealer Becker Hengelo
Volgende onderhoudsbeurt voorzien op 01-02-2025 of bij 130.363 km
Volgende APK voorzien op 20-03-2025
Rijklaarprijs E 11.880,00 incl. 6 maanden Garantie
(let op wij berekenen geen extra afleveringskosten en/of meerprijs voor zgn afleverpakketten)
Uiteraard wordt ook deze Toyota Prius door ons geleverd incl. alle bijbehorende boekjes, onderhoudshistorie, 2 originele sleutels en een NAP Rapport ( kilometerstand historie)
Wij hebben altijd diverse Toyota Hybrid's op voorraad in de hogere kwaliteit, mocht u specifiek naar iets opzoek zijn laat het ons weten.. wellicht komt er op korte termijn 1 binnen welke door ons nog niet online is gezet!
Bel of email voor meer informatie en/of het maken van een afspraak!
www.hardyautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
![Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10215/toyota-prius.jpg)
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.