Bouwjaar | 19-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 307.670 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 73-LJT-7 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 6.794,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 307.670 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 73-LJT-7 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Den Boog Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Barwoutswaarder 11 |
Postcode | 3449 HE |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandenboogautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze Toyota Prius komt uit 2010, werd geleverd van 01-04-2009 tot 30-04-2011 en kostte toen € 29.740,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 73 kW (99 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,9 liter per 100 km en hij weegt 1345 kg. De APK is geldig tot 12-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
-
-
Innovatief design, doordachte techniek en een hoog kwaliteitsniveau zijn typische kenmerken van de Japanse automerken. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Het elektrisch bediende panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en frisse lucht in het interieur. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak horen tot de voorzieningen op deze auto.
De bediening van het audiosysteem gebeurt met knoppen op het stuur. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De regensensor reageert op de neerslag die op de voorruit belandt. Van een paar spatjes tot een hoosbui: de ruitenwissers weten wat ze te doen staat. Lekker koersen op een constante snelheid: daarvoor zorgt de cruise control. Met de keyless entry ontgrendelt deze Toyota Prius zich automatisch als u het portier wilt openen. En deze auto heeft ook lederen stuur en toerenteller als standaard uitrusting.
Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Van Den boog Automotive.
Met meer dan 20jaar ervaring in de autobranche uw adres voor uw nieuwe auto.
Door de jaren heen heb ik een grote kring met autobedrijven om me heen verzameld waardoor ik een gevarieerd aanbod kan bieden en een constante nieuwe aanvoer heb van auto's
Alle inruil is mogelijk. Van auto tot caravan, motor of boot, ik ben
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.