Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van Ekris Mijdrecht B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Industrieweg 48 |
Postcode | 3641 RM |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 230350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: 7 kW
Ledig gewicht: 1.635 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 20 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- ViaBOVAG (Nieuw) (inbegrepen à € 245):
- Bovag 40-Puntencheck
- Bovag Afleverbeurt
- Bovag garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Toyota NIEUW (zonder meerprijs):
De prijs is inclusief:
- Volle tank brandstof.
- Complete poetsbeurt.
Overige informatie
Minimale laadtijd AC van % tot %: 30 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
NIEUW EN DIRECT LEVERBAAR!! De Meest complete en stoerste Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 GR SPORT Premiere Edition in de prachtige Bi-tone kleur Dynamic Grey metallic met zwart dak. Toyota C-HR plug-in hybrid heeft een volledige elektrische actieradius van maar liefst 66KM!! De auto is voorzien van iedere optie en extra waardoor de auto uitgerust is met opties en extra's zoals: 20" GR Sport velgen, Half lederen half alcantara bekleding, Elektrische Bestuurderstoel met geheugenfunctie, Panorama-dak, Dode hoek waarschuwing, Elektrische achterklep, Stoelverwarming, Stuurwielverwarming, 360 graden camera rondom, Binnenspiegel camera, Volledige Matrix verlichting, Sfeerverlichting in het interieur, Navigatie, Draadloze Apple-carplay, Android-auto, Volledig digitaal display, en nog veel meer!!
Profiteer maximaal op deze C-HR en maak gebruik van € 3.000 Inruilpremie.* Rijklaar kost deze C-HR € 52.390. Nu rijklaar bij Van Ekris inclusief Inruilpremie voor € 49.390!
*Heeft u geen inruil? Neem contact met ons op voor een scherp voorstel.
Op deze nieuwe Toyota zit tot 10 jaar garantie of tot 200.000 km.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.