Bouwjaar | 11-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.062 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-533-FG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 16.975,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.062 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-533-FG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gebrs. Kooij |
Contactpersoon | Marco Kooy |
Adres | Rijksstraatweg 32F |
Postcode | 3545 NA |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6621231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokooy.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket 1: (inbegrepen): APK (minimaal 6 maanden geldig) / Technische controle / Tenaamstelling voertuig / Vrijwaren inruilauto (inruil bespreekbaar) / Reinigen interieur en exterieur / Nationale AutoPas
- Pakket 2: (€ 795 meerprijs): 12 Maanden BOVAG garantie / Onderhoudsbeurt conform onderhoudshistorie / APK (minimaal 6 maanden geldig) / Gratis vervangend vervoer (tijdens de garantieperiode) / Reinigen interieur en exterieur / Nationale AutoPas
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Pakket 1:"): BOVAG garantie (12 maanden)
In nette staat verkerende Toyota C-HR welke van de 2e eigenaar afkomstig is. Motorisch is de beschikking over een sterke 1.8 benzine- hybridemotor welke een vermogen levert van 98 PK. De vorige eigenaar heeft deze auto altijd keurig onder- en bijgehouden, waarbij zowel het interieur en exterieur er verzorgd uitzien. Geleverd in de luxe Bi-Tone Plus uitvoering is deze Toyota voorzien van de juiste opties, welke in en rond de auto aanwezig zijn. Daarbij biedt de automatische transmissie fijne en comfortabele rijeigenschappen in het hedendaagse verkeer.
Bij Autobedrijf Kooy kunt u een keuze maken uit onderstaande opleverpakketten. Op die manier bepaalt u zelf alle aanvullende garanties, diensten en zekerheden. Bij beide opleverpakketten is het mogelijk om uw huidige auto in te ruilen.
Opleverpakket 1. € 0,-
- APK (minimaal 6 maanden)
- Technische controlebeurt
- Reinigen interieur & exterieur
- Tenaamstellen nieuwe auto
- Vrijwaren inruilauto
Opleverpakket 2. €795,-
- APK (minimaal 6 maanden)
- Onderhoudsbeurt conform fabrieksopgave
- 12 Maanden BOVAG garantie
- Reinigen interieur & exterieur
- Tenaamstellen nieuwe auto
- Vrijwaren inruilauto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.