Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active I 1e Eig. I Dealer onderhouden I NL-auto

€ 22.440,- incl. BTW

Bouwjaar 20-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 34.162 km
Deuren 5
Kenteken J-133-FG Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active I 1e Eig. I Dealer onderhouden I NL-auto


€ 22.440,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 34.162 km
Deuren 5
Kenteken J-133-FG Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf R. van Kessel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koedijkerweg 3-9
Postcode 3816 BV
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53593087 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Zeer fraaie C-HR Hybrid met een lage kilometerstand.. Afkomstig van de eerste eigenaar en origineel Nederlands geleverd, geen import. Deze Toyota is altijd keurig bij de dealer in onderhoud geweest en valt nog in de Toyota garantie.

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active I 1e Eig. I Dealer onderhouden I NL-auto


- Kenteken: J-133-FG
- Merk: Toyota
- Model: C-HR
- APK tot: 20-07-2026
- Tellerstand: 34162 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 2ZR
- Vermogen: 72 kW / 98pk
- Ledig gewicht: 1395 kg
- Max. trekgewicht: 725 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.8 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 439 cm
- Breedte: 180 cm
- Hoogte: 1555 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Geluidsimulator
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- Optioneel: trekhaak
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Uitwijk assistent
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning


Zeer fraaie C-HR Hybrid met een lage kilometerstand.. Afkomstig van de eerste eigenaar en origineel Nederlands geleverd, geen import. Deze Toyota is altijd keurig bij de dealer in onderhoud geweest en valt nog in de Toyota garantie.

Deze C-HR is net bij ons binnen en wordt nog gepoetst, hierna volgt de uitgebreide fotoserie. Op afspraak kan deze Toyota al wel bij ons bekeken worden.

De getoonde vaste prijs is inclusief BTW, deze is aftrekbaar voor ondernemers.

Wij adverteren met rijkl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie