Bouwjaar | 23-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 27.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-272-DJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 27.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 27.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-272-DJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Totaal Service Nieuwegein B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Betuwehaven 2 |
Postcode | 3433 PV |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6042694 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ats-autogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2020 - 2023
Technische informatie
Koppel: 163 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 439 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
De getoonde prijs is de rijklaarprijs incl. geldige APK en tenaamstelling.
Nog meer zekerheid en service? Bieden wij u optioneel ons complete afleverpakket aan voor eenmalig €749.-
Dit pakket omvat:
- 1 jaar BOVAG garantie op occasions vanaf € 4.500,-
- Tot 10 jaar garantie
- APK - minimaal 1 jaar geldig
- Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant
- Uitgebreide aflever-inspectiebeurt
- Pech-hulp service 1 jaar
- Brandstof - minimaal halve tank
- Volledig van binnen en buiten gereinigde auto bij aflevering.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Wij brengen optioneel €749 afleverkosten in rekening. Deze afleverkosten bestaan uit: - Het garantiepakket ( garantie alleen indien aanschafwaarde is boven € 4500 ) - Afleverbeurt incl. eventueel aanvullende werkzaamheden - Volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur - Halve tank brandstof - Tijdens de garantieperiode, gedurende de eerste 15.000 kilometer , ook garantie op alle slijtage-gevoelige onderdelen Deze advertentie en de inhoud daarvan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.