Bouwjaar | 30-08-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.785 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PL-266-T Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 15.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.785 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PL-266-T Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kwinkelenberg Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sterrebaan 3 |
Postcode | 3542 DJ |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6382224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | KwinkelenbergAutomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2019
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 460 x 176 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhoudshistorie:
- 05-12-2023 (149.163 km): Remschijven en remblokken voor vervangen
- 01-09-2023 (146.665 km): Onderhoudsbeurt
- 16-06-2022 (130.075 km): Onderhoudsbeurt
- 08-07-2020 (109.297 km): Onderhoudsbeurt
- 27-05-2019 (87.157 km): Onderhoudsbeurt
- 31-01-2019 (79.458 km): Onderhoudsbeurt
- 31-07-2018 (49.096 km): Onderhoudsbeurt
- 05-03-2018 (26.558 km): Onderhoudsbeurt
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Optioneel afleverpakket (€ 595 meerprijs):
Met dit afleverpakket wordt de auto geleverd met een afleverbeurt en aanvullende garantie.
Garantie (3 maanden garantie)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- 12 maanden Bovag garantie (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Deze auto is te koop voor de advertentieprijs, bij deze prijs berekenen wij geen extra kosten. Wenst u dat deze auto geleverd wordt met aanvullende garantie, APK en afleverbeurt dan berekenen wij afleverkosten van Eu. 595,-. Voor meer informatie en de beschikbaarheid kunt u ons bereiken via tel: 030-6382224. Voor ons actuele occasionaanbod kijkt u op onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.