Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Panorama/Camera/Navigatie/Aicro/Cruise 8950 euro

€ 8.950,-

Bouwjaar 30-12-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.742 km
Deuren 5
Kenteken 6-ZBT-27 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Panorama/Camera/Navigatie/Aicro/Cruise 8950 euro


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.742 km
Deuren 5
Kenteken 6-ZBT-27 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Verweij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lange Schaft 15
Postcode 3991 AP
Plaats Houten
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6371249 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.verweijautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2015

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 176 x 148 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)

Interieur
Interieur: Rood, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

8950 euro

Bij het ontwerpen van de Toyota Auris Touring Sports stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Auris Touring Sports is van het bouwjaar 2014, hij heeft 226742 kilometer gelopen. De benzinemotor koppelt soepele prestaties aan een gunstig brandstofverbruik. Met het grote glazen panoramadak geniet u van maximale lichtinval. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten horen tot de voorzieningen op deze auto.

Boem is ho? Dat is verleden tijd. De achteruitrijcamera laat precies zien hoeveel ruimte u achter nog heeft! Er is geen bestemming die het aanwezige full map navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Volume aanpassen, andere radiozender? U bedient het audiosysteem veilig en handig met de functies op het stuur. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Deze Toyota is voorzien van cruise control, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Auris Touring Sports is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Geen gehannes meer met de handrem en gas geven bij stilstaan op een oplopend stuk weg. De hill hold control zorgt voor een geslaagde hellingproef.

De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Natuurlijk kunt u de kwaliteiten van deze auto pas echt beoordelen na een proefrit. Neem nu contact met ons op, dan zetten wij hem voor u klaar.

= Bedrijfsinformatie =

prijs is exclusief btw of er moet marge vermeld staan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie