Bouwjaar | 08-11-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.684 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-SKX-69 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 9.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-11-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.684 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-SKX-69 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automakelaar aan Huis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 17O |
Postcode | 3641 RP |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 224549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automakelaaraanhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2015
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Lengte: 456 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Gewassen auto, voldoende brandstof, geldige APK, en onafhankelijke inspectie door Automakelaar aan Huis
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Met een auto als deze Toyota Auris Touring Sports komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto komt uit 2013. Vanaf nu kunt u hybride rijden, door de combinatie van een verbrandingsmotor en een elektromotor. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Vergezichten krijgen een extra dimensie door het glazen panoramadak. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.
Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het full map navigatiesysteem. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Het stuur van deze auto heeft uiteenlopende functies. Ook om het geluid te regelen. De audiobediening op het stuur draagt daarom actief bij aan een veilige rit. De ruitenwissersnelheid wordt bij iedere bui perfect geregeld dankzij de regensensor. De uitrusting van deze Toyota is met cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Auris Touring Sports samen. Even stilstaan op een hellend wegdeel is een eitje dankzij de hill hold control.
Indien u interesse heeft in deze Toyota, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
-- BELLEN IS SNELLER --
BEZICHTIGING/PROEFRIT OP AFSPRAAK!
DINSDAG GESLOTEN
INRUILEN KAN
Op
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.