Bouwjaar | 22-10-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.441 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HF-778-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.441 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HF-778-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Booij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Utrechtseweg 22 |
Postcode | 3927 AV |
Plaats | Renswoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36223563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbooij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 176 x 148 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
DOOR INRUIL VERKREGEN Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Executive AUTOMAAT/CRUISECONTROL/NAVIGATIE/AIRCO-ECC/CAMERA/NL-AUTO MET NAP/BLUETOOTH/PDC VOOR+ACHTER/LMW 16 INCH/SLOEL VERWARMING/APK 22-10-2024/BJ 22-10-2015/ONDERHOUDS BOEKJES EN RESERVE SLEUTEL AANWEZIG
= Bedrijfsinformatie =
Inruil bespreekbaar
VOOR MEER INFORMATIE OVER DEZE AUTO OF OM EEN AFSPRAAK TE MAKEN KUNT U BELLEN/APPEN MET HET TEL NUMMER 06-36223563
Wij doen onze uiterste best om de informatie op deze internetsite zo exact en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden! Bel voor meer informatie of een bezichtiging naar Albert Booij
Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend
OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN WERKEN WIJ OP AFSPRAAK
WIJ KUNNEN ZELF UW NIEUWE AUTO TENAAMSTELLEN EN U EVENTUELE INRUIL AUTO VRIJWAREN
U BENT VAN HARTE WELKOM IN RENSWOUDE
MVG ALBERT BOOIJ
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.