Bouwjaar | 25-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-SKD-60 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-SKD-60 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Norbert Driessen Woerden B.V |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ampèreweg 2 |
Postcode | 3442 AB |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 439696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.norbertdriessen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2015
Modelcode: E180
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte: 428 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 385 kg (ongeremd 385 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 91 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 maanden / max 20.000 km BOVAG garantie:
Bij particuliere aankoop zijn 12 maanden BOVAG-garantie met een maximum kilometrage van 20.000 Km, een minimaal 3 maanden geldige APK en RDW-leges inbegrepen. De BOVAG voorwaarden voor consumenten zijn van toepassing.
Bij zakelijke aankoop zijn de BOVAG voorwaarden voor zakelijke aankoop van toepassing.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Uw nieuwe auto wordt aan u afgeleverd na technische controle. Dit houdt in dat de werking van alle mechanische componenten wordt getest, de vloeistoffen worden gecontroleerd en indien nodig worden bijgevuld. Uw auto heeft een minimaal 6 maanden geldige APK keuring en de eerstvolgende onderhoudsbeurt is niet eerder dan 6 maanden (maximaal 10.000 Km) wordt bereikt.
U kunt ook kiezen voor aflevering met een volledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema en een nieuwe APK tegen een meerprijs van € 595,-. Het eventueel (preventief) vervangen van een distributieriem of ketting is hierbij niet inbegrepen.
Disclaimer: Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.