Bouwjaar | 30-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.979 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-949-LH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.800 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 18.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.979 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-949-LH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.800 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van Ekris Maarssen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kometenweg 2 |
Postcode | 3606 BD |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 557000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2019
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 433 x 176 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 385 kg (ongeremd 385 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 94 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6c
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 599): Toyota Approved Occasion:
o Tot 10 jaar garantie*
o Volledige onderhoudsbeurt
o Hybride Zekerheidscontrole (bij Hybrid van 5 tot 15 jaar)
o Volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur
o Halve tank brandstof
o Pechhulp Pas 24/7 Europa
o Van Ekris voordeel pas
*Vraag naar de garantievoorwaarden
Deze Auris 1.8 Hybrid Hatch back in de kleur Denim Blue is voorzien van een Trekhaak, allseason banden, DAB radio, haaienvin antenne, pre crash safety, rijbaan assistent,navigatiesysteem,regensensor,automatische verlichting,cruise controle, automatische dim spiegel en nog veel meer.
Interesse? Neem dan contact met ons op voor het maken van een afspraak. De getoonde prijs is incl. garantie en onderhoud t.w.v. € 599,-, hiervoor ontvang u het volgende: Toyota garantie tot 10 jaar*, Volledige onderhoudsbeurt, Hybride Zekerheidscontrole, geldige APK, registratie, volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur, halve tank brandstof, pechhulp pas 24/7 Europa en de Van Ekris voordeel pas.
*Vraag naar de garantievoorwaarden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.