Suzuki Ignis 1.5i 16V GLS Airco Trekhaak 5drs e APK

€ 2.344,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-04-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.025 km
Deuren 5
Kenteken 67-RG-KN Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.490 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Suzuki Ignis 1.5i 16V GLS Airco Trekhaak 5drs e APK


€ 2.344,-

Algemeen

Bouwjaar 05-04-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.025 km
Deuren 5
Kenteken 67-RG-KN Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.490 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Den Boog Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Barwoutswaarder 11
Postcode 3449 HE
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandenboogautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 160 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 935 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Deze Suzuki Ignis komt uit 2005, werd geleverd van 01-09-2003 tot 31-01-2007 en kostte toen € 11.914,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 73 kW (99 PK) en een cilinderinhoud van 1490 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,7 liter per 100 km en hij weegt 935 kg. De APK is geldig tot 01-12-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
-
-
Alle technologie in de Suzuki Ignis is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Suzuki wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook getint glas, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.

Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig.

Overtuigd? Bel dan voor een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Van Den boog Automotive.



Met meer dan 20jaar ervaring in de autobranche uw adres voor uw nieuwe auto.

Door de jaren heen heb ik een grote kring met autobedrijven om me heen verzameld waardoor ik een gevarieerd aanbod kan bieden en een constante nieuwe aanvoer heb van auto's

Alle inruil is mogelijk. Van auto tot caravan, motor of boot, ik ben altijd bereid een bod te doen en te kijken of we er samen uit kunnen komen.

Niet toe aan een nieuwe auto maar u wilt wel van uw huidige Auto (caravan motor etc) af, ook dan ben ik bereid u een bod te doen.



U kunt mij vinden in Woerden op onderstaand adres, belt (0348-724347) u voordat u langskomt dan zorg ik dat de koffie klaar staat

Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Ignis | Hij is braaf!

SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.

Autotest | Suzuki Ignis Hij is braaf!

De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.

Plus

  • zuinig en comfortabel
  • originele, onderscheidende vormgeving
  • hoge zit, eenvoudige instap

Min

  • korte zittingen voorstoelen
  • spraakherkenning werkt nauwelijks

Conclusie

De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.

Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.

Deel deze advertentie