Bouwjaar | 10-06-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 280.321 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-052-SB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 10-06-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 280.321 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-052-SB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nieuwe Land |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoudermantel 60A |
Postcode | 3981 AH |
Plaats | Bunnik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31174407 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-nieuweland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
subaru impreza 1.5 R benzine
Zuinig in gebruik
Airco
Elektrische
Hoge en lage giering
4x4
Apk 02 2025
= Bedrijfsinformatie =
----------------------------------------------------------------------
IS DIT BESCHIKBAAR? WORD NIET BEANTWOORD
IS THIS AVAILABLE? NO ANSWER
ZOLANG DE ADVERTENTIE ER STAAT IS DE AUTO BESCHIKBAAR
THE CAR IS AVAILABLE AS LONG AS THE ADVERTISING STANDS
Alle inruil mogelijk!
WIJ ZIJN VAAK ONDERWEG, DAAROM ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND VAN MAANDAG T/M ZONDAG VAN 09:00 TOT 22:00
Wilt u de auto bezichtigen, en een proefrit maken, bel dan met Autobedrijf Nieuweland 0648808599
AUTO overschrijven is mogelijk van maandag t/m zondag van 09:00 t/m 22:00
We can make Export Documents
Wir können Ausfuhrdokumente machen
Mozemy Dokumenty wywozowe
Autobedrijf Nieuweland
Inkoop Verkoop Import Export
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Impreza | Terug van weggeweest
De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?
De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.
Plus
- uitstekend weggedrag
- veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
- rijke standaarduitrusting
Min
- matige prestaties, hoog verbruik
- zeurderig geluid CVT
- kostbaar in aanschaf en gebruik
Conclusie
Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.
Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.