Bouwjaar | 04-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.200 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.200 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Haas Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Addenshoeve 10 |
Postcode | 3911 TG |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20861924 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dehaasauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2019 - dec. 2021
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 203 km/u
Ledig gewicht: 1.295 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Een fraaie Skoda Karoq 1.5 tsi Sportline automaat afkomstig van de Skoda dealer (aantoonbaar). De Skoda heeft o.a. het sportline pakket, led, adaptive cruise control, de geweldige sportline sportstoelen, stoelverwarming, stuurwielverwarming, parkeersensoren en camera, apple car play en een elektrische trekhaak.
= Bedrijfsinformatie =
De Haas Auto heeft een breed aanbod jonge occasions van Volkswagen/Audi/BMW/Mini/Mercedes/Seat/Skoda/Opel. We hanteren scherpe all-in prijzen en staan voor onze kwaliteit. Zo zijn alle occasions op 25 punten gecontroleerd en standaard voorzien van een uitgebreid afleverpakket waaronder een geldige APK, wettelijke garantie, vloeistoffen controle en een uitgebreide poetsbeurt. Financieren is bij ons altijd mogelijk. Kom langs in onze prachtige showroom in Rhenen of neem telefonisch contact met ons op. We zijn 7 dagen per week tot 21:00 bereikbaar op 0317-357472.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Karoq | De Skoda onder de SUV's
De Karoq is de Skoda onder de SUV's. Da's logisch, want het is een Skoda. Maar er is meer! De Karoq heeft namelijk ook een karakter dat kenmerkend is voor Skoda. Bij deze middelgrote Sports Utility Vehicle (SUV) draait het namelijk niet om prestige of overdaad, maar om functionaliteit. en omdat de Karoq inmiddels vijf jaar op de markt is, heeft Skoda de Karoq vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Karoq is de Skoda onder de SUV's. Dat wil zeggen dat de nadruk niet op prestige ligt, maar op functionaliteit en veelzijdigheid. De Karoq is zeer ruim en voelt zich thuis op asfalt en in terrein.
Plus
- zeer ruim
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
Min
- geen elektrische of hybride aandrijving
Conclusie
De Karoq, de Skoda onder de SUV's, heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2022. Dat is goed nieuws voor wie op zoek is naar een echte Sports Utility Vehicle waarbij alles draait om veelzijdigheid en functionaliteit. De uitrusting is dankzij alle aanpassingen weer helemaal bij de tijd. De ruimte was en is uitmuntend voor een auto van deze omvang.
Het nieuwe uiterlijk geeft de Karoq een modernere uitstraling en zorgt voor een betere stroomlijn (lager verbruik, minder rijgeluiden). Ondanks de efficiëntere motoren, kan de vernieuwde Karoq zich niet meten met modernere auto's met (half) elektrische aandrijving. Die zijn voordeliger in aanschaf en gebruik. Aan de andere kant: juist dat zijn in de regel "bluf SUV's" die alleen vaardig zijn op de openbare weg. De Karoq daarentegen is een echte SUV die zich ook thuisvoelt in het terrein.