Bouwjaar | 21-09-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.195 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 81-TH-XS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.195 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 81-TH-XS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming Jan Smeeing |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birkstraat 30 |
Postcode | 3768 HH |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25275476 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jansmeeing.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zeer complete Skoda Fabia met elektrische ramen voor, stoelverwarming voor, parkeersensoren achter, airco, radio met vele opties, dakrails en een trekhaak
APK 10-7-2025
= Bedrijfsinformatie =
Bij Handelsonderneming Jan Smeeing in Soest heeft u altijd keus uit +/- 25 occasions, youngtimers, oldtimers en decoratieve klassiekers tot € 7000,-
Omdat wij veelal bij vaste leveranciers inkopen, kunnen wij u altijd kwalitatief goede occasions leveren voor een scherpe prijs.
Inruilen is mogelijk!
Wij rekenen GEEN afleverkosten.
Voor een bezichtiging kunt u het beste bellen op 0625275476.
Op email wordt niet altijd gereageerd
Zelf geen mogelijkheid om uw oldtimer naar zijn nieuwe adres te transporteren? Wij doen het graag voor u. Vraag naar de mogelijkheden.
www.jansmeeing.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.