Bouwjaar | 20-11-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.711 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HH-355-R Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.422 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 7.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-11-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.711 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HH-355-R Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.422 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MP Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mevrouw v Vollenhovenprk 29 |
Postcode | 3971 CX |
Plaats | Driebergen-Rijsenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29555259 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.665 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 94 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Bij aankoop van alle occasions kunt het volgende van ons verwachten:
o Technische inspectie voertuig
o Garantie in overleg ( Autotrust )
o Nationale Autopas
o Professionele poetsbeurt van interieur en exterieur
o Nieuwe of een ruime APK keuring
Welkom bij MP Automotive.
Uw occasiondealer waarbij uw wensen centraal staan! Inruil van uw auto is mogelijk bij ons evenals financieringen. Wij zijn maandag t/m zondag geopend van 09:30 uur t/m 20:00 uur. Buiten de vaste openingstijden zijn bezichtigingen op afspraak mogelijk.
Met vriendelijke groet en tot ziens.
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beinvloeden
MP Automotive
Mevrouw van vollenhovenpark 29
3971CX Driebergen-Rijsenburg
Tel: 0629555259
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.