Bouwjaar | 24-05-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 272.651 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 69-ZS-FT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 1.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 272.651 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 69-ZS-FT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Rijswijk Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisweg 1485 |
Postcode | 2142 LA |
Plaats | Cruquius |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24847291 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2008
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4343 x 1642 x 1551 cm
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
van Rijswijk Auto biedt u aan
Goed rijdende Skoda Fabia 1.4 16v Sport uit het bouwjaar 2008.De auto rijdt en schakelt zoals hij hoort te doen en vertoont geen mankementen.
= Bedrijfsinformatie =
Wij berekenen geen afleveringskosten !!
Openingstijden:
Maandag tot Vrijdag 09:00 tot 17:00
Zaterdags op Afspraak 0624847291 Bel voor een afspraak aub
Zondags gesloten
Kan ik langskomen zonder afspraak?
Het is belangrijk om even te bellen voordat u komt, wij willen niet dat u voor een dichte deur staat. Wij zijn overdags vaak onderweg om nieuwe auto's op te halen.
Alle inruil is mogelijk motor boot fiets, heeft u vragen of wilt u een afspraak maken belt u gerust met 0031624847291
Wij verzorgen Export kenteken platen en verzekeringen voor de Export Auto's. Wir bieten Export-Kfz-Kennzeichen mit Versicherung an fur Export.
Mvg,
van Rijswijk Auto's
Kruisweg 1485
2142LA Cruquius
Telefoonnummer: 0624847291
E-mailadres: info@vanrijswijkauto.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.