Bouwjaar | 02-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.008 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KL-578-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.008 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KL-578-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Verbree IJsselstein |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Panoven 70 |
Postcode | 3401 RB |
Plaats | Ijsselstein Ut |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6868270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageverbree-ijsselstein.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2016 - mei 2017
Modelcode: NJ
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 173 x 152 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.033 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.588 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen) (zonder meerprijs): - Minimaal 9 maanden APK keuring - Aflevercheck van alle vloeistoffen, bandenspanning en verlichting - Minimaal een kwart tankinhoud brandstof - RDW tenaamstelling en vrijwaring inruilauto (indien van toepassing)
- Afleverpakket 6 maanden (€ 795): - 6 maanden Vakgarage Verbree garantie - Minimaal 12 maanden APK keuring - Onderhoudsbeurt volgens dealerspecificaties - 12 mnd/10.000km onderhoudsvrij rijden inclusief vervangen versleten onderdelen - Airco servicebeurt - 12 maanden Vakgarage pechhulp
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Hartelijk dank voor uw interesse in deze kwaliteitsoccasion, erg leuk dat u deze auto bij ons heeft gevonden! Heeft u vragen over deze auto of de beschikbaarheid? Neem gerust contact op met onze verkopers: Tobias, Mark of Ton. Zij zijn te bereiken op 030-6868270 of via whats-app op het nummer 030-6868270. Deze auto bevindt zich op één van onze twee locaties, wij informeren u vooraf graag waar u deze auto kan bekijken.
Het kopen van deze auto is een grote uitgave, wij begrijpen dat u zekerheid wilt voor een goede prijs. De getoonde verkoopprijs is inclusief minimaal 9 maanden APK keuring, aflevercheck van alle vloeistoffen + bandenspanning en verlichting, minimaal een kwart tankinhoud brandstof, de RDW tenaamstelling en de (indien van toepassing) vrijwaring van uw inruilauto. Kijk voor ons optionele afleverpakket naar de betreffende foto in de fotogalerij.
Waarom kiezen voor deze kwaliteitsoccasion:
- Het is een origineel Nederlandse auto.
- Deze auto is van de vorige eigenaar ingekocht.
- De kilometerstand wordt 100% gegarandeerd door de NAP pas die wij bij de auto leveren.
- Dit exemplaar is als Combi 1.2 TSI Monte Carlo uitvoering compleet uitgerust, zie de specificatielijst voor alle opties. Heeft u vragen over de uitrusting van deze auto? Neem gerust contact met ons op.
- Navigatie zit op deze auto.
- De volledige autodocumentatie is aanwezig inclusief de handleiding, het onder
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.