Bouwjaar | 12-07-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.671 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KRS-65 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.671 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KRS-65 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rovemij |
Contactpersoon | Mike Runge |
Adres | Hofland 160 |
Postcode | 3641 GJ |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 239290 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83532890 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-rovemij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2013
Modelcode: 5J
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.036 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.591 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Voor vragen kunt u ons altijd bereiken op telefoonnummer 06-83532890 (Mike Runge)
Uiteraard kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Voor een indicatie kunt u foto's sturen. Samen met een juiste beschrijving van eventuele schades en een beschrijving van de technische staat van de auto.
Dat kunt u -appen naar 06-83532890. Wij reageren dan met een voorlopige, vrijblijvende prijsindicatie.
Onze auto's worden standaard afgeleverd met een geldige Apk-keuring en een vloeistoffen-controle.
U kunt optioneel kiezen voor een uitgebreid onderhoudspakket voor 595.- Deze bestaat uit:
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties
- Een nieuwe Apk-Keuring
- 1 jaar AutoFirst pechhulp in heel Europa incuslief aanhangwagen-en caravan dekking.
Wie is Rovemij?
Autobedrijf Rovemij al tientallen jaren een succesvol autobedrijf in Mijdrecht. Wij zijn aangesloten bij AutoFirst; een van de grootste ketens van niet merkgebonden, onafhankelijke garage- en autobedrijven. Via die kwaliteits-organisatie houden wij onze kennis en vaardigheden up-to-date. Bijvoorbeeld door regelmatige bijscholingscursussen te volgen. Via AutoFirst houden wij onze (meet)apparatuur actueel voor de nieuwste merken en types die op de markt komen. En bieden wij onze klanten bijvoorbeeld landelijke en Europese pechhulp-service.
Wij zijn een universeel autobedrijf. Dat betekent dat wij de kennis, ervaring en middelen in huis hebben om alle automerken en -types te onderhouden en te repareren. Volgens de fabrikanteneisen en voorschriften. Daarom, wanneer wij aan een auto werken, blijven de fabrieksgaranties gewoon geldig. En natuurlijk zijn we lid van de BOVAG en RDW-erkend.
Occasions
In onze showroom staan doorgaans rond de 50 occasions. Van groot tot klein, in veel leeftijdsklassen, maar wel kritisch geselecteerd op prijs/kwaliteitsverhouding. Kom gerust, en vrijblijvend, bij ons kijken.
Via www.autofirst-rovemij.nl/beoordelingen kunt u lezen wat onze bestaande klanten van ons denken. Daar zijn we best trots op.
En hebt u een mooie occasion op de website gezien? Maar een bez
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.