Bouwjaar | 01-10-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.323 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HB-208-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.323 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HB-208-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Rooij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | C. de Haasweg 12 |
Postcode | 3721 TK |
Plaats | Bilthoven |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2204816 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.derooijauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2015 - jan. 2015
Modelcode: NJ
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 173 x 150 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.033 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.588 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- De Rooij budget (zonder meerprijs): Aflevering zonder garantie. Wij controleren de vloeistoffen en bandenspanning en zetten de auto op uw naam.
- De Rooij 3 maanden Motor + Bak (€ 595): Controle van de vloeistoffen en bandenspanning, registratie van de nieuwe auto op uw naam, 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak.
- De Rooij 6 Maanden Select (€ 895): 6 Maanden Select garantie, een uitgebreide afleverinspectie, registratie van de nieuwe auto op uw naam.
- BOVAG Garantie 12 maanden (€ 1.295): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
U kunt bij ons kiezen voor afleverpakketten.
Pakket 1 kost € 0 ,- : wettelijke garantie, afleverinspectie, reinigen binnen en buiten , te naam stellen e/o vrijwaren.
Pakket 2 kost € 595,- : 3 Maanden garantie op motor en versnellingsbak (Alle delen die in de olie lopen) afleverinspectie, reinigen binnen en buiten , te naam stellen e/o vrijwaren.
Pakket 3 kost € 895,- : 6 Maanden Select garantie, inclusief uitgebreide afleverinspectie, minimaal 6 maanden APK keuring, poetsen en administratieve afhandeling.
Pakket 4 kost € 1295,- : 12 Maanden Bovag garantie, uitgebreide afleverinspectie, volledig poetsen en reinigen van binnen en buiten, administratieve afhandelingen.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf de Rooij is sinds 1928 gevestigd in De Bilt. Wij zijn gespecialiseerd in Volkswagen, Audi en Skoda. Heeft u wensen met betrekking tot opties die niet aanwezig zijn zoals trekhaken, parkeersensoren of andere opties vraag ons dan naar de mogelijkheden. Wij denken graag met u mee en er is veel mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.