Bouwjaar | 06-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.958 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 41-HVG-2 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 3.444,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.958 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 41-HVG-2 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Den Boog Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Barwoutswaarder 11 |
Postcode | 3449 HE |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandenboogautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 16,5 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.555 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Deze Skoda Fabia komt uit 2009, werd geleverd van 01-01-2009 tot 30-09-2012 en kostte toen € 12.689,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 44 kW (60 PK) en een cilinderinhoud van 1198 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 155 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 16,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 1015 kg. De APK is geldig tot 18-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
-
Met een auto als deze Skoda Fabia komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Skoda wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Verder is de Skoda uitgerust met: warmtewerend glas, bumpers in carrosseriekleur en metallic lak.
Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van buitentemperatuurmeter, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Skoda Fabia samen. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg.
Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Van Den boog Automotive.
Met meer dan 20jaar ervaring in de autobranche uw adres voor uw nieuwe auto.
Door de jaren heen heb ik een grote kring met autobedrijven om me heen verzameld waardoor ik een gevarieerd aanbod kan bieden en een constante nieuwe aanvoer heb van auto's
Alle inruil is mogelijk. Van auto tot caravan, motor of boot, ik ben altijd bereid een bod te doen en te kijken of we er samen uit kunnen komen.
Niet toe aan een nieuwe auto maar u wilt wel van uw huidige Auto (caravan motor etc) af, ook dan ben ik bereid u een bod te doen.
U kunt mij vinden in Woerden op onderstaand adres, belt (0348-724347) u voordat u langskomt dan zorg ik dat de koffie klaar staat
Hoewel aan de i
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.