Bouwjaar | 12-08-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GS-665-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-08-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GS-665-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Henken |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fokkerstraat 39 |
Postcode | 3905 KV |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23450110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhenken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2015
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 520 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4108 x 1732 x 1482 cm
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een familiebedrijf dat zich al meer dan 50 jaar bezighoudt met de in- en verkoop en onderhoud van gebruikte auto's van alle merken. Ook voor schadeherstel, aircoservice, financiering, import/export dienstverlening kunt u bij ons terecht op de Fokkerstraat 39 (showroom verkoop) en de Nieuweweg Noord 313 (werkplaats) te Veenendaal.
Onze gevarieerde voorraad is veelal afkomstig van dealerbedrijven en leasemaatschappijen . Daarnaast is het ook mogelijk om uw huidige auto bij ons in te ruilen. Al onze auto's zijn voorzien van Nationale Autopas.
Door onze scherpe inkoop en beperkte bedrijfskosten kunnen wij onze auto's tegen zeer scherpe prijzen aanbieden.
Voor meer informatie kunt u mij bereiken op 06-23450110
Wij hopen dat wij iets voor u kunnen betekenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.