Bouwjaar | 04-12-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.361 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-284-FN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
€ 24.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-12-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.361 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-284-FN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JVDK Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | communicatieweg 11c |
Postcode | 3641 SG |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42490272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jvdk-autoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 182 x 143 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.445 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.040 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Deze Seat Cupra wordt verkocht in opdracht van klant i.v.m. aankoop van een nieuwe auto.
Recent voorzien van groot onderhoud en een nieuwe waterpomp!
Deze Leon Cupra heeft diverse modificaties bestaande uit:
- Bull-X Downpipe met 200-cells katalysator
- RacingLine R600 Intake
- HFS+ Turbo Elbow
- HFS+ Turbo Muffler Delete
- Remus Einddempers
Auto heeft zojuist een nieuwe APK gehad.
JVDK Autoservice
Kippenvel! Deze Seat LEON ST maakt iedere rit opwindend. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. In deze Seat profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.
Soepel inparkeren gaat gemakkelijker dan u verwacht dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Het infotainmentsysteem bedient u met uw vingers of met uw stem, met dank aan de geïntegreerde stembediening. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. De uitrusting van deze auto is met sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. In deze Seat vinden we verder een accident avoidance system, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Deze sportwagen overtuigt u graag zelf. Maak een proefrit! Even bellen en het is geregeld!
Financiering mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.