Bouwjaar | 06-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 74-PDF-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 3.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 74-PDF-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MA&CA Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwegracht 16-A |
Postcode | 3763 LB |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29448848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Ledig gewicht: 1.105 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Te koop aangeboden een Seat Ibiza ST 1.2 TDI uit 2011.....
Deze Seat Ibiza rijdt en schakelt zeer fijn en goed. Geen opmerkingen.
Interieur is schoon en fris.
Exterieur zit zeer goed in de lak.
1e eigenaar (13 jaar in bezit)
2x sleutels aanwezig (sleutels zijn zonder afstandsbediening)
Km-stand is origineel met NAP (Nap rapport aanwezig bij de auto)
Rondom met zeer goede banden (winterset ook aanwezig met goede profiel)
Rondom met goede remmen rondom
AIRCO werkt goed en is KOUD
Zeer zuinig in verbruik
Boekjes aanwezig, auto is onderhouden bij de Seat Dealer in Huissen)
Laatste onderhoudsbeurt gehad bij 197.000km.
Kortom:
Rijdt in alle opzichten fantastisch goed.
Gereed voor veel meer kilometers.
APK gekeurd tot 1 APRIL 2025
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ibiza | Slagkracht
De meeste autofabrikanten vervangen grote motoren door kleinere. Zo willen ze de CO2-uitstoot verminderen. Veel fabrikanten gaan zelfs een stap verder en voorzien in hybride of geheel elektrische aandrijving. Tegen alle trends in is de Seat Ibiza nu juist leverbaar met een extra grote motor. Maak kennis met de "Seat Ibiza Sport".
De Seat Ibiza Sport levert dankzij een 1.5 TSI motor bovengemiddelde prestaties, terwijl het verbruik bescheiden blijft. Ondanks het tijdloze design verraadt de uitrusting de leeftijd van het ontwerp.
Plus
- sterke, daadkrachtige 1.5 TSI motor
- tijdloos design
- Prima weggedrag
Min
- rode ringen rondom luchtroosters reflecteren in buitenspiegels
- onhandig kleine buitenspiegels
- hoge prijs, karige uitrusting
Conclusie
Wat brengt de 1.5 TSI motor de Seat Ibiza? Meer slagkracht. Seat heeft bewust voor de naam "Sport" gekozen en niet voor "FR" of "Cupra". Dit is namelijk geen sportieve auto in de aankleding of prestaties. Het is zelfs geen topmodel, want diverse voorzieningen die nieuw zijn voor de Ibiza sinds modeljaar 2022 zijn niet standaard op de Sport.
Wat de grote motor wel brengt is de genoemde slagkracht. Met het toegenomen vermogen en het grotere koppel presteert de Ibiza met meer gemak. Dat zorgt voor meer comfort bij kalm rijden en maakt de Ibiza meer capabel bij een meer dynamische rijstijl.