![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 178.270 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZD-510-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 178.270 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZD-510-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rekro Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Turbinestraat 1 |
Postcode | 3903 LV |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 551142 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rekroautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2018 - okt. 2020
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 155 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.112 kg
Laadvermogen: 543 kg
GVW: 1.655 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zeer nette en complete van de 1e Eigenaar afkomstige Seat Arona 1.0 TSI FR Business Intense Automaat bj. 05-2019 met oa. FR Pakket,Airco/ECC,Cruisecontrol,Navigatie Fullmap,Camera,Sportstoelen met Stof/Alcantara Interieur,Stoelverwarming,Keyless Go,Donker getint glas,Parkeersensoren,Trekhaak,Lm-velgen etc. etc. Geheel dealeronderhouden...
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor meerdere foto's op www.rekroautos.nl.
Inruil is mogelijk.
Voor een gunstige auto financiering of auto verzekering klikt u op onze button.
Een Dekra of Merk-dealer aankoopkeuring behoort tot de mogelijkheden.
Graag tot ziens bij Rekro Auto's aan de Turbinestraat 1 te Veenendaal.
Wij zijn regelmatig onderweg om zorg te dragen voor nieuwe aanvoer van onze voorraad occasions. Belt u even voor het maken van een afspraak, dan zorgen wij ervoor dat de auto klaarstaat voor uw proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
![Autotest | Seat Arona Avontuurtje wordt blijvertje](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4404/seat-arona-10-ecotsi-fr-business-intense.jpg)
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.