Bouwjaar | 23-09-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.965 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 02-NX-KG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 129 kW (176 pk) |
€ 4.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-09-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.965 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 02-NX-KG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 129 kW (176 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Bilthoven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Soesterbergsestraat 2 |
Postcode | 3768 EH |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 3071400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobilthoven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 176 x 143 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.555 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 212 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
-Lekker rijdende, ruime cabriolet welke zeer soepel rijdt. Pittig en toch zuinig met de 175pk 2.0t motor. Zwart lederen interieur met Cruise Control, Climate Control Airconditioning, elektrisch bedienbare ramen (4 stuks), spiegels en cabriodak, 17'' l.m. velgenset, PDC parkeersensoren achter, mistlampset etcetera. Laatste onderhoud is 19-10-2022 bij 255.644 km uitgevoerd, en deze auto wordt geleverd met een nieuwe APK tot 06-2025.
= Bedrijfsinformatie =
Auto Bilthoven is een merkonafhankelijke autohandelsmaatschappij en is centraal in Nederland gevestigd. Wij zijn (in verband met het vele onderweg zijn voor handel) alleen op afspraak geopend. Inruil (ook van motoren, caravans, boten etcetera) is te allen tijden mogelijk. Voor het maken van een afspraak of voor verdere vragen belt of appt u gerust via nummer 06-19636107. De mail wordt niet gelezen ivm tijdgebrek.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.